Zdravi recepti
Zdravi recepti
Saveti o ishrani i dijeti
Saveti o ishrani i dijeti
Unapredite svoj život
Unapredite svoj život
1
2
3

Mnoge popularne dijete, počev od Atkinsa, su bile usmerene na pokušaj da se kontroliše insulin, a to je hormon koji je najpoznatiji kao regulator šećera u krvi, ali čija prvenstvena uloga zapravo je skladištenje viška energije u obliku masnog tkiva.

Orašasto voće је bogato polinezasićenim masnim kiselinama, a veći deo ovih polinezasićenih kiselina je u obliku Omega-6 masnih kiselina, koje su nepovoljnija varijanta. Zašto?

Tekst koji sledi je pripremljen na osnovu Njujork Tajms Bestselera "Paleo Rešenje - Originalna Ljudska Ishrana" autora Roba Volfa.

Glutation je najmoćniji antioksidant vašeg tela i čak je nazvan "glavni antioksidant". Po sastavu, radi se o tri-peptidu koji je prisutan u svakoj ćeliji vašeg tela.

Pre tridesetak i više godina bilo je mogo lakše oslabiti nego što je to danas. Ne radi se samo o subjektivnom osećaju, nego je to potvrđeno nedavnih istraživanjima.

Mnogi Amerikanci su još uvek pod lažnim utiskom da će konzumiranje hrane bogate holesterolom lansirati vaše nivoe holesterola u nebo i da će povećati rizik od srčanih oboljenja.

Pre nego što objasnimo zašto voćni sok može biti jednako štetan za vaše zdravlje kao i gazirani sok, da damo neke relevantne informacije.

Sojino ulje je ulje koje se najčešće koristi u Americi, ali ovo je relativno nov fenomen.

Članak koji sledi je u potpunosti preuzet sa sajta mercola.com Ovaj sajt je jedan od vodećih sajtova prirodnog zdravlja sa više od 1.5 miliona pret

Čovek se oseća mnogo bolje ako se zdravo hrani zato što može brže da misli, pamti, da se skoncentriše i bude raspoložen. Osnovne hranjive tvari neophodne za zdrav mozak su: amino kiseline, nezasićene masne kiseline i mikroelementi.

Pages