Zdravi recepti
Zdravi recepti
Saveti o ishrani i dijeti
Saveti o ishrani i dijeti
Unapredite svoj život
Unapredite svoj život
1
2
3

“Potsetnik: hrana je gorivo, ne psihološka terapija.” ~Nepoznati autor

Omega 3 je esencijalna poli-nezasićena masna kiselina koja je potrebna vašem telu za probavu, aktivnost mišića, zgrušavanje krvi, vid, memoriju i još mnogo različitih aktivnosti.

Dijeta sa jajima i mesom je jedna od najjednostavnijih i najefikasnijih dijeta koje ćete ikada sresti. Nije baš u modi i može biti jako dosadna, ali njena efikasnost je začuđujuća.

Dijeta Dva Dana, se takođe naziva 5:2 dijeta. Spada u grupu brzih dijeta, i jedan je od najpopularnijih vidova posta na preskok (intermittent fasting).

Hleb i krompiri nisu nužno nezdrava hrana, ali svakako nisu ni među najzdravijim vrstama hrane.

Dijeta 8 sati je popularan plan za mršavljenje koju je osmislio David Zinczenko, autor bestselera

Velika većina ljudi je svesna da je šećer veoma štetan po ljudsko zdravlje. Ali mnogi od nijh ne bi mogli da navedu glavne razloge za to. U ovom članku ćemo videti zašto je to tako.

Da vidimo najpre od čega se šećer sastoji.

Paleo pristup zdravlju i ishrani koristi sa jedne strane evolutivnu istoriju ljudskog roda a sa druge moderna naučna saznanja.

Proizvođači hrane imaju puno prostora što se tiče oznaka na svojim proizvodima. Zbog toga, dešava se da neki štetni aditivi dospeju u hranu pod relativno bezopasnim imenima.

Mnogobrojne studije su ispitivale važnost vitamina u prevenciji ili tretmanu kognitivnih poremećaja.

Pages