Zdravi recepti
Zdravi recepti
Saveti o ishrani i dijeti
Saveti o ishrani i dijeti
Unapredite svoj život
Unapredite svoj život
1
2
3

MCT Ulje je odličan suplement koji možete dodati vašoj hrani, šejkovima ili sokovima. MCT je skraćenica engleskog naziva i odnosi se na trigliceride srednje dužine lanca (medium chain triglycerides).

Vrsta i količina vlakana u vašoj ishrani igra važnu ulogu u očuvanju zdravlja (1) – delimično i zbog pozitivnog uticaja na crevnu mikrofloru, za koju znamo da je važan faktor u oču

Mnoge popularne dijete, počev od Atkinsa, su bile usmerene na pokušaj da se kontroliše insulin, a to je hormon koji je najpoznatiji kao regulator šećera u krvi, ali čija prvenstvena uloga zapravo je skladištenje viška energije u obliku masnog tkiva.

Orašasto voće је bogato polinezasićenim masnim kiselinama, a veći deo ovih polinezasićenih kiselina je u obliku Omega-6 masnih kiselina, koje su nepovoljnija varijanta. Zašto?

Tekst koji sledi je pripremljen na osnovu Njujork Tajms Bestselera "Paleo Rešenje - Originalna Ljudska Ishrana" autora Roba Volfa.

Glutation je najmoćniji antioksidant vašeg tela i čak je nazvan "glavni antioksidant". Po sastavu, radi se o tri-peptidu koji je prisutan u svakoj ćeliji vašeg tela.

Pre tridesetak i više godina bilo je mogo lakše oslabiti nego što je to danas. Ne radi se samo o subjektivnom osećaju, nego je to potvrđeno nedavnih istraživanjima.

Ovaj je članak nastao na osnovu članka "Vegetarian Myths" Dr Merkole, sa sajta mercola.com i sadrži prevod velikog dela teksta originalnog članka.

Mnogi Amerikanci su još uvek pod lažnim utiskom da će konzumiranje hrane bogate holesterolom lansirati vaše nivoe holesterola u nebo i da će povećati rizik od srčanih oboljenja.

Pre nego što objasnimo zašto voćni sok može biti jednako štetan za vaše zdravlje kao i gazirani sok, da damo neke relevantne informacije.

Pages