Dijeta sa Jajima i Mesom za Brz Gubitak Kilograma

Dijeta sa jajima i mesom je jedna od najjednostavnijih i najefikasnijih dijeta koje ćete ikada sresti. Nije baš u modi i može biti jako dosadna, ali njena efikasnost je začuđujuća. Ako želite da je probate, molim vas da pročitate sledeće upozorenje:

Upozorenje: "Ova dijeta nije uravnotežena. Eekstremna je. Veoma ekstremena. Čak može i da vas razboli!"

Bez dileme, ova dijeta ne spada u zdrave dijete. Iako, mogu da se setim čak i nekih gorih dijeta (na primer, varijante dijeta sa malo masnoća a puno ugljenih hidrata).

Takođe, bitno je na pomenuti da ova dijeta nije dugoročni plan ishrane. Nema govora o tome.

Ova dijeta svakako nije za ljude sa zdravstvenim problemima.

Pa ko i zašto bi onda želeo da proba ovu dijetu?

Ova dijeta je za vas ako želite da oslabite veoma brzo.

Ali, pre no što čak i pomislite da biste pokušali sa njom, konsultujte se sa svojim lekarom.

Ponavljam, ovo nije za svakoga, i najverovatnije će odgovor vašeg lekara biti: "Ne, apsolutno nikako".

Ako se odlučite da idete nasuprot saveta svoga lekara, svesni mogućih rizika, i ako želite da preuzmete potpunu odgovornost za svoje zdravlje, čitajte dalje.

Ova dijeta nije nova.

Poznati profesionalni bodi bilder, Vins Gironda, je bio jedan od prvih koji ju je popularizovao.

Girondin protokol je bio veoma jednostavan. On je jeo jaja, odreske i mešavinu proteinskog praha i punomasnog krema. Unosio je puno proteina, umereno masnoća, vrlo malo ugljenih hidrata i puno zelenog povrća.

Verzija koja je predstavljena u ovom tekstu je zapravo Girondina dijeta dovedena do ekstrema. Sastoji se samo od jaja i odrezaka koje pečete na puteru ili giju.

Ovaj metod je veoma jednostavan: imate dva obroko dnevno. Jedan ujutru, drugi uveče.

Oba obroka su ista: jaja i odrezak, na primer biftek.

Svakog petog dana, unose se određene količine ugljenih hidrata da bi se nadopunile rezerve glikogena.

Sada ćemo videti kako glasi kompletan protokol ove dijete. Držite se što je više moguće ovog protokola.

Počnite dijetu u ponedeljak. Naravno, možete odabrati bilo koji drugi dan. Mi smo odabrali ponedeljak radi jednostavnije prezentacije plana ove dijete:

Ponedeljak, Utorak, Sreda i Četvrtak

Dva identična obroka dnevno. Doručak i večera. Rano ujutru je u redu, ali možete da rastegnete doručak do 10 ili 11 sati ako želite. Večera ne bi smela da bude posle 7 uveče. Bolje da bude negde oko 5.

Svaki obrok se sastoji između 200 i 350 grama odreska (odaberite masno meso, na primer od grudi ili rebra) kao i jedno do tri jaja. Možete dodati i nekoliko komada slanine ako želite. Ne morate, ali možete ako želite.

Petak

Isti protokol kao prva četiri dana, sa dodatkom jedne šolje orašastog voća uz večeru.

Vikend

Možete odabrati jedan dan, ili subota ili nedelja, kada ćete jesti tri obroka dnevno, pod uslovom da je jedan od obroka uobičajeni obrok jaja i mesa. Ostala dva obroka mogu biti po vašoj želji. Drugi dan vikenda je potpuno slobodan, možete jesti šta god želite kada god želite.

Piće

Što se tiče pića, ne dolaza u obzir nikakva bezalkoholna ni alkoholna pića, pogotovo ne dijetalna kola. Nikakav sok, bilo ceđeni voćni sok bilo gazirani, takođe ne dolazi u obzir.

Kafa je dozvoljena, pod uslovom da nije više od par čaša dnevno. Bez šećera.

Glavnina vaših napitaka treba da bude voda, čista izvorska ili filtrirana voda ako možete da je nabavite. Bolje da je pijete u dovoljnoj količini.

Brojanje Kalorija

Nema prokletog brojanja kalorija. Zaboravite na kalorije. Samo jedite meso i jaja kako je navedeno.

Nakon nekog vremena počećete da brojite kilograme koje ste skinuli ako baš insistirate da brojite nešto.

Koliko hrane je dovoljno?

Ovo je vrsta dijete koja ne zahteva izgladnjivanje. Treba da jedete dovoljno, tako da niste gladni odmah nakon obroka. Treba da se osećate potpuno sito bar tri sata nakon obroka.

Negativne Strane Ove Dijete

Jedan od najvećih problema je taj što će vam se smučiti da jedete uvek isto iznova i iznova. Budite svesni da je to tako, ili nemojte da planirate ovu dijetu. Dijeta bazirana na jajima i mesu uopšte nije mnogo zabavna.

Drugi problem je konstipacija. Pošto ćete konzumirati vrlo malo vlakana, patićete od zatvora. Sasvim sigurno pravih par nedelja. Činjenica da nećete jasti ugljene hidrate takođe neće pomoći sa konstipacijom. Dijete niskog unosa ugljenih hidrata, na primer paleo dijeta, su poznate po zatvoru. Savet: pijte dovoljno čiste vode da biste smanjili probleme ove vrste!

Na ovoj dijeti ćete jesti dva obroka dnevno, umesto 3, 4, 5 ili više obroka kao do sada uz dodatak užina (što je potpuno pogrešan savet za mršavljenje). Zato ćete verovatno imati problema da promenite navike. Izdržite jer su poteškoće samo privremene.

Drugi problem je osiromašenje telesnih elektrolita.

Pošto nećete jesti ugljene hidrate, vaše telo će odbacivati puno vode. Formula je: malo ugljenih hidrata --> niski nivoi insulina --> nema šta da spreči ekstrakciju vode. Zajedno sa vodom, izgubićete elektrolite.

Da biste to izbegli, solite hranu. Neka to bude kvalitetna so. Na primer, ružičata himalajska so. Ozbiljno se pozabavite ovim problemom. Pratite uobičajene znakove niskih nivoa elektrolita u telu. Ako se jave, uzmite više soli, ili popijte nešto slane vode.

Pazite na toksine. Vaše telo skladišti toksine u oblastima gde oni dovode do najmanje problema. Da, radi se o masnom tkivu. Kada mršavite, oslobađate toksine. To može da vas razboli. Možete da osetite zamagljenost u glavi, vrtoglavicu, i druge simptome. Previše toksičnih supstanci u krvotoku mogu da dovede do ozbiljnih problema. Vaše telo mora biti spremno da izluči ili oksiduje toksine - inače će oni uticati na rad bubrega, jetre i mozga.

Konsultujte se sa svojim lekarom koji bi bio najbolji način da se pozabavite sa ovim toksinima. Trebali biste da koristite nekoliko metoda, na primer, uzimanje par kapsula aktivnog uglja od kore kokosa nekoliko puta dnevno da bi se toksini vezali i lakše izlučili. Njih treba uzimati onda kada ne uzimate suplemente ili lekove jer njih takođe vezuje aktivni ugalj.

Pozitivne Strane Ove Dijete

Ogroman gubtak masnog tkiva vrlo brzo. Da biste sprečili gubitak mišićne telesne mase, potrebno je raditi neke vrste fizičkih vežbi.

Ogroman gubitak vode na samom početku. To će značiti i početni gubitak kilograma.  Ako ste skloni vodenim otocima u nogama, primetićete i njihovo smanjenje takođe.

Možete primetiti i smanjenje krvnog pritiska, i pored unosa soli.

Odsustvo gladi. Samo retko ćete imati probleme sa glađu. Proteini i masnoće koje unosite veoma zasićuju glad. Protini su par puta efikasniji kada se radi o osećaju sitosti od najboljih ugljenih hidrata. Osim toga, vaše telo će se brzo prilagoditi sagorevanju masnoća kao primarnog goriva (kako iz hrane tako i iz masnog tkiva), umesto glukoze kao primarnog goriva.

Verovali ili ne, korišćenje masnoća kao goriva je mnogo bolji i održiviji način ishrane nego korišćenje glukoze. Glukoza iz ugljenih hidrata dovodi do jakih fluktuacija šećera u krvi i do pada istog što dovodi do toga da postajete gladni vrlo brzo nakon jela.

Nakon par dana prilagodićete se sagoravnju masti, što će dovesti do uvećanog mentalnog fokusa i budnosti. Imaćete postojan dotok energije i vaša emocionalna i mentalna stanja će to odražavati. Bićete produktivniji i motivisaniji.

Ali, sasvim sigurno ćete izgubiti ovaj nivo produktivnosti i budnosti za vikend. Budite spremni na jak pad nakon što unesete ugljene hidrate za vreme vikenda.

Zašto Ova Dijeta Radi

Zašto je ova dijeta tako efikasna?

U osnovi, ovo je vrsta ketogene dijete. Ketogene dijete su po definiciji bogate mastima a siromašne ugljenim hidratima. Osmišljene su tako da dovedu vaše telo u stanje ketoze. Kada ste u ketozi, vaše telo sagoreva masnoće.

Ono što momentalno prekida stanje ketoze je lučenje insulina. Kada god uzmete nešto ugljenih hidrata, nivo insulina u krvi raste, i ketoza momentalno biva blokirana. Zbog toga je jako važno držati se plana ishrane i ne jesti ništa između obroka.

Drugi razlog je post na preskok. Ako uzmete prvi obrok oko 10 ujutru, a poslednji oko 5 posle podne, to znači da postite od 5 posle podne do 10 sati pre podne sledećeg dana. To je čitavih 17 sati. To je savršeni uslov za gubitak kilograma veoma brzo, kao na primer kod dijete 8 sati.

U zavisnosti od vašeg pola, uzrasta, i zdravstvenog stanja, primetićete promene unutar par nedelja. Ako ste gojazni, pazite da ne izgubite previše kilograma previše brzo. Brz gubitak kilograma može da dovede do kože koja visi. U tom slučaju, ova dijeta treba da se primeni u fazama, par nedelja dijete sa pauzama između. Za vreme pauza uzimati umerene kolilčine ugljenih hidrata.

Ako želite da eliminišete salo oko stomaka, verovatno nećete trebati više od 2 do 3 nedelje za odlične rezultate.

To je to. Ovo je verovatno najefikasnija dijeta za brz gubitak sala koju ćete ikada sresti. Ali ima svoje rizike, i potrebna je hrabrost.

Želimo vam svu sreću!